close
最近出街好多女仔都把頭髮染得好靚,有紫色、粉紅色,好夢幻。 
其實小喵最近都鐘意左玩顏色,特別係近年的Pantone Color,日系的女仔玩得好靚,又紫又紅,透明感好重,但係成個頭咁color,點返工??

今次就找埋7 Rei 放假一齊去九龍城 Red hill hair Salon 搵 Super Kenny Wong整頭,2個人一齊整頭冇咁悶麻。
Red hill hair Salon 成日出去海外比賽,屢獲獎項,而 Super Kenny Wong 更多次跟國際級髮型師交流,仲幫過好多明星整頭架,識左佢咁耐小喵先至知道佢係星級髮型師,失敬失敬。
12月染的顏色帶一點迷幻。
相隔左 5 個月,已經甩得 7788 啦,係時候要整一整,如果唔係就太過似禾旱草。
而且髮尾開始變黃同開叉,剩底少少紅同綠,係時候搵呢位星級大師黎急救。
 跟大師預約好後,佢一早幫我構思好髮型同顏色,基本上小喵好放心將個頭交哂比佢。 
而大師係一個好有藝術家脾氣嘅髮型師,佢會幫客人親自度身設計出歐美 x 日韓的髮型,而佢自己嘅設計偏向歐美潮流再配合日韓風格,創作出不同系列,剪裁就偏向圓圓彎彎、甜美俏皮卷曲髮及甜心短髮;而顏色佢呢期就大玩冷色系列,玩銀河系列,甜點馬卡龍系列、日式曠日野灰棕色系列,大家可以放心出街唔怕會撞頭。
大師出手幫我開始漂頭啦,又係無無聊聊等時間過,好彩有 7 Rei 陪我,我地就可以吹下水。
漂完成個鐘,終於開始吹頭同剪頭髮造型啦。
今次大師幫我剪「LOB」,我其實都唔知道咩黎,Kenny告知係髮型界最新名詞,今年會橫掃春夏的最新髮型,就係叫做LOB!! 即Long Bob,小喵一直都好想試,但係出面的髮型師話小喵的面型太長,一直都唔肯幫小喵操刀,唯獨 Super Kenny Wong。
 
大師仲大膽到幫我鏟青 (P.S 下次見到我唔好問我係唔係生辣哩)。
單是剪髮造型已經用了 1 小時,其實仲未完,仲要再染。
Red hill hair Salon 就專用世界級的 Goldwell Elumen 的染髮劑,不會傷髮之餘,顏色仲可以 keep 得好持久,大概可以 keep 到 3 個月,最重要係冇難聞嘅阿摩尼亞氣味,不會令鼻子難受。
染髮劑有點像茄汁啊,小喵每次都要估佢玩咩顏色,不過最後都係估唔到,點解,請大家繼續睇落去。
接著就係做 color 的時間,大師真係好活潑同攪笑架,佢有鋪攝鏡癮,我地一路整頭一路吹水,特事特辦麻。
上好色後,又係等等等,幾時先走得啊。
坐了 5 小時,我個頭終於出爐啦,好興奮啊,係甜心系列的漸變彩色頭,大師太了解小喵,幫我做左個既可返工,又可以出席活動的頭。
右側先是紫、藍、綠。
把頭髮翹起來,迷幻的漸變粉紅色跑出來啦。
不同角度,不同的分界顏色也會不同的變化,我也數不到我的頭到底有幾多種顏色。
剪左今季最新髮型 LOB 配上帶有春天的粉紫色系,整個人看上去比較精神,最重要成個人望落去後生左。
 
 
Kenny 幫我整完呢把頭髮,出席好多活動都好多人讚啊,只需將頭髮左撥右撥,既可玩到color 之餘,又可以好斯文咁返工,絕不失禮,不得不讚大師的精心設計啊。
 
 
 
 

 

 
 
Redhill hair Salon Facebook︰
 
 
Welcome to visit :
Instagram: kittyxbeanscat
Fans Page :
 
arrow
arrow
    文章標籤
    pantone color trend
    全站熱搜

    kittyxbeanscat 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()