女生生理期真係好擔驚受怕,特別係頭2日流量多既日子,真係怕訓訓下覺會整污糟張床,特別撞正去旅行要座長途機個D 尷尬位,就真係乜 mood 都冇哂,而Whisper Pure Skin最近就新出左褲型衛生巾 -【樹熊安睡褲】,能夠解決哂長途旅行同大流量的問題,比起夜用衛生巾更貼心保護,更為安心可靠。
 

Whisper Pure Skin 樹熊安睡褲

2款尺寸︰(S/M) (M-L)
安睡褲係全新褲型 M 巾,能夠360 度作出防漏保護,解決夜晚側漏及後漏的困擾,點樣輾轉訓都唔會滲漏,對小喵呢種經常反訓既人確實係多一分保護。
 一包有4塊,加上紫色卡通樹熊獨立包裝設計,真係好可愛,就好似樹熊一樣睡得安心。
 Pure Skin 安睡褲打開就好似小褲褲的造型,是超貼身蜜桃臀型剪裁,能夠完美貼合臀型及大腿,達至 360 度防漏保護。
安睡褲一共有2個 Size ,適合不同尺寸的朋友,褲頭仲有彈力橡筋調節,能夠輕易著上,唔使再著多層底褲。
最貼心的是邊位設計,可以沿著邊位撕下,方便更換,唔洗擔心整污糟。
安睡褲亦有貼心提示,在褲上印有【前】的字樣,咁就唔怕前後分不清調轉著。
 內側是超薄5mm的超長衛生棉,在生理期間,能夠大幅的包圍著,減少滲漏的情況,加上透氣表層,真係長時間用,都唔怕侷促,而且質感超柔軟,穿起上來特別舒服,令人倍感安全。
  安睡褲比起夜用衛生巾更適合我,特別是流量多及去旅行的日子,更是常備左右,點樣大幅度反轉訓都唔怕漏啦,亦唔需要再半夜起身去更換,真係可以有覺好訓,Have a nice dream。
 
P&G Facbook︰
 
以上產品及資料由品牌提供。
 
Welcome to Visit : 
 
 
 
 
 
 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    kittyxbeanscat 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()