因為工作關係,小喵係食無定時,而且還試過整天只有晚上吃得一餐,這樣的生活,實在勞壞了身體,呢個時間對平日不常吃營養補充品的我,也漸漸開始留意起來。而坊間很多Supplement 不是太化學,就偏偏含有動物成份,令我卻步,而最近就認識到【Trim Shot纖蔬飲】,一解我對營養補充的煩惱。

VegCHEERS-Trim Shot纖蔬飲 $220/10包 (純素配方)
燃消脂肪、排毒及加強元氣
一盒有10包,唔好睇小呢一小包纖蔬飲,入面係濃縮左 7 種最高纖維同埋Superfood嘅果菜汁, 包括︰橘皮酵素、柑橘幼果、羽衣甘藍、菠菜、藍藻、紅桑子、紅菜頭同蘋果,比起我平時打既smoothie種類仲要多。
纖蔬飲除左能夠燃燒脂肪外,仲可以提升新陳代謝率,對於成日夜訓同食冇定時的我來說,纖蔬飲當中的酵素及多種蔬果營養,能夠排走體內毒素同減少疲倦感,讓人看來更精神爽利,岩哂成日趕稿夜訓既我。
細細包30ml的份量帶出街亦很方便,不需要溝水或用水服用,撕開即飲就得,加上全是植物配方,適合素食既朋友補充營養。
透明濃稠的營養液,酸酸甜甜,沒有多餘化學合成的味道,十分易入口,口感及味道比酵素還要好,令人更易於接受,每日服用1條就足夠全日所需。
而且沒有副作用,不會引起肚痾、絞肚及肚瀉等不適感覺,令我在繁忙的時間裡也可以隨時吸收營養,岩哂忙碌的朋友,而最明顯的功效是令排便變得更暢順及減少腹脹的問題。
早上一條Trim Shot仲可以即時為我提神,連咖啡都可以戒埋。
 
銷售點:屈臣氏
 
VegCHEERS Facebook︰
 
以上產品及資料由品牌提供。
 
Welcome to Visit : 
 
 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    kittyxbeanscat 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()