中秋月餅林林種種,但一定要介紹「花研草說 x 元朗大同月餅」,因為佢個懷舊包裝實在太吸睛啦,仲要係50年代的圖案呢,絕對值得入手送禮比人。

「花研草說x大同老餅家 中秋月餅花茶禮盒」$348/盒
  禮盒內係50年代老香港插畫,有冰室、當舖、酒樓和唐樓等建築物,加上入面仲有懷舊紙公仔,真係童年回憶返哂嚟 ,絕對係出賣年齡系列。
紙公仔的設計靚到一個點,真係唔捨得拆出來擺玩,自然地又成為我的珍藏之一啦。
 
咁有外在,內涵當然亦不會馬虎,花茶禮盒入面有花研草說的花茶同埋元朗老字號的大同月餅,仲有玻璃瓶的保護袋呢,夠哂貼心。
仲有一個充滿文青風的花研草說玻璃「戀水‧瓶」- 活得好瓶,人生真係要食得好同訓得好,才是真正的活得好。
 禮盒內配有5款不同嘅珍貴的純天然石斛花茶「凍齡‧茶」,包括玫瑰、胎菊、洛神、茉莉和檸檬五款花果,5款都有不同嘅功效,可以一次過試勻哂咁多款。
 石斛花是天然抗氧化仙花,含有豐富營養素,能有助抗氧化和延緩衰老,可改善三高問題、清熱排毒、舒緩情緒及美顏潤膚,好啱濕疹朋友飲用。
【凍齡‧茶】可以熱飲亦可冷泡,而且不含人造糖及色素,不會為身體帶來負擔,有助平衡身心,真係食多多月餅都唔怕三高,最啱送比怕食月餅嘅長輩。
大同老餅家係香港已經有七十餘年歷史,係陪住香港人成長嘅老字號品牌,當中以傳統手工製造雙黃白蓮蓉月餅最教人回味無窮。
 雙黃白蓮蓉月餅外皮厚度適中,用上乘幼滑的白蓮蓉饀,每一口都充滿蓮蓉的芳香嫩滑,加上橙紅的咸蛋黃,不斷在漏油,油潤度都十足,每一口就是甘香,老字號實在令人食過翻尋味,原想留在中秋節賞月過節,結果已被人無聲消滅。
大同餅家仲有全素版甜而不膩的【南棗合桃月餅】,舉聞早已被搶購一空,看來今年無緣啦,留待下次到元朗拜訪這七十年的老字號餅家呢。
現於花研草說、ztore士多網上商店、全線誠品書店及hmv發售。

花研草說 MZK Life Facebook︰
https://www.facebook.com/mzklife/
大同老餅家 Facebook︰
https://www.facebook.com/taitungbakery/

 
Welcome to Visit : 
 
 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    kittyxbeanscat 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()