B.Duck最近係旺角開左首間B.Duck & Buffy 德記茶樓,鴨鴨咁可愛,又點捨得食落肚,不過唔食又對唔住自己,所以都係孖住班朋友齊齊食。

B.Duck茶樓近旺角登打士街,在彌敦道575號,地址都幾易搵,一開門就有一幅港式懷舊風B.Duck茶樓插畫映入眼簾,插畫內有冰室、當鋪、大藥房、茶樓同士多,B.Duck同Buffy仲著住唐山服,反映著老香港的懷舊文化。
插畫上仲有老香港時代嘅人力車、小販檔、金魚街天光墟,Details位設計勁有心思,鐘意懷舊嘅人真係唔可以錯過呢D影相位,好值得去仔細欣賞同回味
 
  
 電梯外面有懷舊雀籠影相位,跟足七八十年代茶客托住雀上茶樓,飲啖茶食個包個種寫意生活,以籠中鳥亦換成可愛嘅B.Duck,更添一分時尚玩味感。
一眾B.Duck家族成員亦會變成茶客,坐係唔同角落到睇報紙、食點心,單是影相都有排影。
 
除了店面,天花上最曯目的一定是這只巨型B.Duck,可愛度滿分,連對面的彌敦道亦都可以看見
茶樓當然唔少得一盅兩件的點心及茶,店內的點心加小菜一共有60多款,大部份都係B.Duck立體趣怪造型,令人唔捨得食 。
茶具及餐具都是印有B.Duck圖案,真的好想擁有一套。
喵是吃素的,就不談蝦餃燒賣之味道,反而喜歡拍下食物的照片。
蝦餃王 $46/3件
 燒賣王 $42/3件
招牌奶皇包 $32件
奶皇包上印有可愛的Buffy樣,麵包口感鬆軟,而內裡是招牌奶黃餡,奶香味香濃。
  Buffy蛋撻 $16/2件
喵十分喜歡食蛋撻,而呢個蛋撻餅皮係用酥皮製成,有千層的口感,入口酥化,牛油味頗為香濃,相信剛出爐熱辣辣更為好吃。
  店內B.Duck亦已點心樣示人,大中小的Size排開,增添趣怪度。
喜歡B.Duck及懷舊風不要錯過。
 
 
 
B.Duck & Buffy 茶樓
地址︰旺角彌敦道575號1樓全層
電話︰36203421
 
Welcome to Visit : 
arrow
arrow
    全站熱搜

    kittyxbeanscat 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()