倫敦超人氣牛油果專門店Avobar終於來到香港K11 Musea啦,整間餐廳都係主打牛油果同Superfood,大部份都係素食,身為牛油果控真係等到頸都長,而佢地嘅牛油果係用可持續種植方法栽培而成,減低了因為種植牛油果而引起的人為及自然災害,為地球村出一分力,吃多一點也沒有罪惡的內疚感。
 

 
 
Smashed Chilli Avo $118
個底係烤甜薯,配上加入香料而成的牛油果蓉,甜甜辣辣好惹味,牛油果蓉的細滑配上甜薯的細膩質感,更突顯出甜薯烤過的甜蜜味
Avo Bun Burger $148
牛油果漢堡係倫敦的招牌菜式,一場嚟到無理由唔試,用
牛油果取代傳統麵包,牛油果口感軟滑,而漢堡係炸紅扁豆蕃薯餅,外皮炸得香脆,而內裡是蕃薯加紅扁豆蓉及香料製成蕃薯的香甜味道較為突出,就像吃蕃薯餅。
The Ultimate Avo Toast $118
有牛油果
、牛油果青檸醬同牛油果片及Toast,一個牛油果3種食法,真係牛油果最終回,牛油果青檸醬係最特別,加入香料同青檸汁,味道酸酸辣辣好清新,配上Home Made Toast,Tea Time一個人份量剛剛好,如果有得外賣就Perfect。
Matcha Pancakes Sweet $118
Pancake口感鬆軟,帶有淡淡的抹茶甘香味,唔算太濃郁,
而牛油果牛油及焦糖香蕉就相當有驚喜,加埋楓糖漿甜度啱啱好,如果喜歡日式空氣感兼濃厚的抹茶味,恐怕教你失望。

 

 
Avobar
地址:尖沙咀K11 MUSEA B201-4號舖
 
Welcome to Visit : 
arrow
arrow
    全站熱搜

    kittyxbeanscat 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()