較早前小喵一直都好想入手澳洲獨有的山龍眼香薰瓶,最近係一素店發現到佢嘅蹤跡啦。

點解我會入手,全因係公司最近要裝修 2 個星期,整個Office 充滿了天拿水的味道,令到我氣管敏感同喪咳。
老細即刻買左部空氣清新機返黎,但係對我既呼吸黎講係無乜幫助,都係成日打咳嚏同鼻敏感,仲要皮膚即刻敏感紅到一撻撻,加上office 唔可以點香薰,我就只好帶上山龍眼一試。
山龍眼香薰瓶一共有 3 個 size,小喵這個是小型的。
一套可配埋100%原裝純尤加利精油 (15毫升) 又或者可以單買,自行再另配其他精油又得。
尤加利精油對呼吸道的不適係最最最為見效,有效治療感冒,舒緩鼻塞,能令呼吸頓時暢順,對我地成日要用腦嘅朋友黎講,仲可以提神,保持頭腦清醒。
香薰瓶其實係澳洲西岸獨有山龍樹原木的種子來,經由設計師人手雕空打磨,每一粒都是獨一無二,而香薰油的味道會隨著瓶中的小孔散發出來,放在家中,令到屋企變得更有品味,選購tips,識揀一定要揀多孔。
香薰瓶用法好簡單,最好用滴管把精油滴入山龍眼內,然後關上木塞,山龍眼就會把精油吸收,慢慢由小孔散發出來,精油的份量多D都冇所謂,視乎想要幾濃的味道及幾長時間,一般大概 10 滴就可以 last到 1 星期左右,之後就要重新添回精油。
如果想轉換其他精油,只要打開個木塞空放一星期,待山龍眼內的精油味道揮發後,就可以轉放其他精油。
我對住粒山龍眼已經有一星期啦,暫時令到我呼吸無咁辛苦,止住了鼻敏感及打咳嚏,減底天拿水對氣管的刺激,最重要係令個頭腦時常保持清醒,你知啦,返工個腦唔可以成日坐住架麻。
山龍眼仲可以放係辦公室、睡房、廁所、衣櫃或車,帶出幽幽的香氣,仲有驅虫功效啊。
山龍眼香薰瓶 (S) $138 / (M) $188
尤加利精油 15ml $110
Banksia Gifts Australia (S) $138 / (M) $188
Eucalyptus Oil (15ml) $110
 
詳情請瀏覽:
arrow
arrow
    文章標籤
    香薰 鼻敏感 尤加利
    全站熱搜

    kittyxbeanscat 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()