加菲貓今年40歲生日,仲約埋聾貓齊齊係港鐵旗下商場開Party︰圓方、青衣城、綠楊坊、海趣坊、新屯門商場及恆福商場都有一連串慶祝活動,實行同埋你地一齊開心放暑假。

係青衣城就有至潮打卡位 
1. 閃閃燭光蛋糕
聾貓為加菲送上生日蛋糕,蛋糕上上插滿40支不同表情蠟燭,實行暴露加菲的年齡。
2. 眠一眠4米聾貓梳化
巨型聾貓梳化足足4米長,仲有加菲懶洋洋訓上去。
3. 加菲貓衣帽間
加菲衣帽間,有多款加菲的休閒衣著,仲有埋聾貓帽,粉絲仲可以拎上頭試戴。

4. 加菲時光之歷程
不同年代的加菲擁有著不同嘅型態,由1978、1996及2028,不論眼珠、面珠、腳掌大小均有變化。
5. 阿的偷食爆谷雪櫃
加菲老友阿的就靜雞雞去雪櫃偷食爆谷。
 
會場地上仲有加菲生日的圖案。
仲有遊戲比大家玩,嬴取限量加菲紋身貼。 

 

係青衣城消費,參加埋「仲夏大抽獎」,仲有機會贏取全球限量25隻Jim Davis親筆簽名版「加菲貓X聾貓模型公仔」,絕對有收藏價值。 
加菲爸爸Jim Davis 今次專程由美國過來參加一連串慶祝活動,小克更為Jim 爸爸送上聾貓x加菲的畫像,場面十分溫馨。
 
多謝Jim Davis 親筆簽名的加菲Be@rbrick。
係Elements 圓方仲有「Glamorous 40 Garfield's Art Tour」,好值得一睇。
Art Tour由多位Artist 向加菲創辦人Jim Davis 致敬,係展覽中央仲有一只5米高加菲坐陣。
亞洲藝術巡迴展以香港為起點,展出加菲歷年多個經典造型。

仲有最初代的鬼馬加菲始於1978年。
Jim Davis 亦在巡迴展上發佈加菲的最新手稿。

 

不同地區的藝術家以不同型式及造型創作出加菲新型像,跟這位劃時代的經典卡通明星賀壽。
本港藝術家The Chocolate Rain。
Jim 亦在香港頒發多個獎項呢。
最後感謝Jim Davis 帶比我地呢位陪著成長的經典朋友。
 
【加菲貓孖住聾貓 嚟青衣城仲夏鬆一鬆】
地點:青衣城一期一樓大堂
時間:7月13日至9月2日
【Glamorous 40: Garfield’s Art Asia Tour】
地點: ELEMENTS 圓方金區 1 樓 
 日期:7月14日至9月2日
 
Welcome to Visit : 
 
 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    kittyxbeanscat 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()